poniedziałek, 18 lutego 2013

Coraz mniej czasu....

Hello !

Właśnie weszłam na bloga i zasiadłam do pisania :) Jak wczoraj Wam wspomniałam miałam wstać rano i robić pierogi....jednak lenistwo wygrało! Mimo, ze wstałam około 9 to niestety nie zabrałam sie za robienie pysznych pierożków. :< Postanowiłam naprawić to pomysłem na jutro :) A wiec w jutrzejszym poście NIESPODZIANKA hihi. Obiecałam udostepnić w dzisiejszym poście moja studniówkową kreacje, a wiec obietnicy dotrzymam i prosze...


...zwykła czarna cekinowa sukienka za kolano szyta na miarę:


A do tego czerwone szpilki i czarna kopertówka "Paprocki&Brzozowski"

Nie skupiłam sie zbytnio na dodatkach mimo zegarka i bransoletki, gdyż same cekiny robią całą robote. A dla mnie MNIEJ znaczy WIECEJ :)
 

Jutro planuje sie dalej uczyć, bo matura sama sie nie napisze, a czasu z dnia na dzień coraz mniej. Wieczorkiem w planach rodzinny wypad do kina. ;) Także wtorek zapowiada sie baardzo rodzinnie i "naukowo". Niestety dopiero w środę widze sie z moim ukochanym, gdyż jest chory :( , a ja nie moge pozwolić sobie teraz na choroby .

Buziaczki i do jutra :* :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz