niedziela, 17 lutego 2013

Za 75 dni MATURA !

Hejka!

Dla tych, którzy nie wiedzą jestem w klasie maturalnej. Pozostało wg zegara maturalnego 75 dni ! Jednak to nie o niej chciałam teraz pisać. ;) 11 lutego odbyła sie jedna z najlepszych imprez dotychczas w moim życiu, a był to jak sie domyślacie bal zwany studniówką. Dlugo sie zastanawiałam jaka kreacje na siebie założe i postawiłam na czerń i złoto. Ubrałam zwykłą czarna sukienke z cekinów, którą szyłam na miare w Niechobrzu, a do tego dobrałam czerwone szpileczki i złote dodatki typu zegarek i aby nie przesadzic jedna bransoletka. Włosy jak widzicie poniżej (po prawej stronie) nadzwyczajniej wyprostowałam. 




Jutro dodam zdjecie całej sukienki oraz szpilek, ktore założyłam.

P.S Wracając do zdjecia po lewej cudowna Aneczka, a za mną Kasia. Na zdjeciu brakuje Tylko Gabi i mojej drugiej połówki , jednak na pewno niedługo pojawią sie w poscie :). Tymczasem ide spać bo nabrała mnie ochota na pierogi wg przepisu mojej babci. Jeżeli bd chcieli umieszcze zdjecie z przepisem oraz ich efektem końcowym :)

Całuski :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz