poniedziałek, 22 lipca 2013

Bye bye long hair...

Cześć Robaczki ! Przez ostatni czas miałam duży dylemat, a w zasadzie dylematy. Włosy długie czy krótkie... w końcu dziś wybrałam krótkie. Rano szybko zadzwoniłam i umówiłam się do fryzjera. Tak mi się udało, że zapisałam się na 11.00 :D Ścięłam 10cm+. Kupiłam też kilka farb i rozjaśniacz do włosów, aby zafarbować moje około 4-5cm odrosty xd i zrobić kolejny raz ombre. Obecnie używam farb firmy Palette i rozjaśniacza firmy Joanna. Kupiłam 2 farby ( H6 - Miodowy Brąz ), jest to ten sam kolor, jednak potrzebowałam 2 opakowań, bo zaraz po moich odrostach całe włoski zafarbowała sobie mamcia.





Efekt:






Nie do końca włoski wyglądają tak jak chciałam , pod względem długości, ponieważ miały być dłuższe i bardziej wycieniowane, jednak włosy to włosy...odrosną zwłaszcza, że mi rosną bardzo szybko tak samo jak i paznokcie.

Pozdrawiam,
Ceejmil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz