niedziela, 21 lipca 2013

Witajcie! Zbliżamy się wielkimi krokami do sierpnia. Pozostanie tylko 1 miesiąc dla uczniów i 2 miesiące w tym wrzesień dla przyszłych i obecnych studentów, aby odpocząć. Mam nadzieję, że nadal pracujecie nad swoim ciałem. Chcecie dobrze wyglądać to musicie o siebie zadbać. Bycie pięknym nie tylko wiąże się z wyglądem zewnętrznym... Pamiętajcie, że wszystko co piękne macie wewnątrz siebie. To jacy jesteście, jak się zachowujecie, jaki jest Wasz sposób bycia czyni Was PIĘKNYMI. W Waszym życiu zdarzy się jeszcze wiele rzeczy. Będą chwile przyjemne, ale także te nieprzyjemne. Nie przejmujcie się, że coś Wam nie wyszło. Jak mówią " nie od razu Rzym zbudowano". Warto podnieść się po klęsce, która Was spotkała, po to aby pokazać wszystkim, którzy w Was wątpili, albo Wam źle życzyli, że się niestety mylili, ponieważ Wy mimo upadku dalej dążycie do obranego celu. Pamiętajcie nikt za Was życia nie przeżyje! Nie zastanawiajcie się więc co warto lub wolno. Cieszcie się każdym dniem i traktujcie go jakby był on Waszym ostatnim dniem!
Wczoraj wybrałam się z Kamilem na miasto. Jak wiecie są teraz wielkie przeceny, jednak My skupiliśmy się na gównie na 2 rzeczach: prezent na wesele i koszula do garnituru. Mi pozostały tylko do kupienia dodatki w postaci jakiś bransoletek do sukienek, wszystko inne już mam i po weselu przygotuję Wam post poświęcony temu w czym byłam ubrana zarówno ja jak i Kamil oraz temu jak przebiegała cała ceremonia weselna. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwi, ponieważ nie chce zdradzać przed weselem jake przygotowałam na tą uroczystość stroje :).





W DUKA udało nam się kupić prezent na wesele oraz natrafić na przeceny, stąd też upolowałam dla siebie do pokoju 2 świeczniki (29,90zł/szt. - 7,90zł/szt.). Taka ze mnie gapa, że muszę jechać jutro i wymienić jeden z nich, bo wzięłam 2 różne świeczniki :D. Są szklane więć idealnie pasują do wystroju w moim pokoju, który jest szary. Dodają wyrazistości i zarazem elegancji pomieszczeniu.






Po całym popołudniu spędzonym na mieście, kiedy wracaliśmy do mnie wstąpiliśmy do sklepu, a tam zostałam obdarzona pięknymi czerwonymi gerberami od mojego chłopaka <3


 Jak się okazało w domku też czekała na mnie niespodzianka. Mamusia dała mi prezencik w postaci perfumy Madonna oraz czerwonego lakieru firmy Bourjois



Madonna- Sensual (100ml/ ok. 140zł)




Bourjois -Lakier do paznokci  (10ml / 21,99zł)



A dzisiaj na obiadzik jadłam gulasz na placuszkach z mąki z dodatkiem pieczarek i kukurydzy.




Pamiętajcie o zdrowym żywieniu i ruszaniu się ! :)
Ceejmil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz