poniedziałek, 9 września 2013

Some new cosmetics

Dzisiaj postawiłam na spontaniczne zakupy. Padło na kilka kosmetyków. Ostatnio dość przypadkowo dowiedziałam się o suchych szamponach do włosów. Szał dla szybko przetłuszczających się włosów. Zbawienie dla osób, które dotychczas musiały myć zbyt często włosy. Wpadłam do Rossmanna i zakupiłam ten właśnie produkt z ich linii kosmetyków. Jeżeli miałyście do czynienia kiedyś z takimi suchymi szamponami to śpieszcie się do Rossmanna, bo ja natrafiłam na prawie -50% na ten produkt. Przed chwilką użyłam na wypróbowanie i powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona. Jak dla mnie bomba. Tani nie znaczy gorszy pamiętajcie :). Jeżeli Wam nie podpadł szampon z tej linii to jest wiele takich innych marek :). Jedząc zdrowo, ćwicząc i dbając o swoje ciało musimy pamiętać także o przeróżnych scrubach do ciała oraz balsamach. Eveline Cosmetics to mój faworyt w dziedzinie walki o jędrne, szczupłe ciałko bez "pomarańczowej skórki". Na spróbowanie kupiłam balsam 3 in 1 z Soraya. Zachwycił mnie jego zapach, cudowny kobiecy wygląd i kształt oraz fakt, że działa jako nawilżenie, orzeźwienie i reduktor cellulitu w jednym, a przy tym zawiera, aż 300ml :D. Niestety czas nie staje w miejscu i warto dopieszczać swoją twarz choćby nawet jednym kremem. Skusiłam się także na krem firmy Soraya, który redukuje świecenie się cery i idealnie wygładza. Polecany do cery mieszanej i tłustej, więc jest idealny dla mnie. Ciekawe tylko jak się spisze :)










Suchy szampon - INSANA
Scrub pod prysznic - Eveline Cosmetics
Balsam do ciała - Soraya
Krem matujący - Soraya


A Wy jak dbacie o swoje ciało, cerę i włosy ?:)
Ceejmil

2 komentarze:

  1. dostałam kiedyś ten balsam do ciała :) gdzie go kupiłaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann, 14,99zł :)
      I jak? Byłaś z niego zadowolona? :)

      Usuń