poniedziałek, 2 września 2013

Hair care

Każda z nas pragnie mieć piękne i zdrowe włosy. Jednak nie łatwo jest o nie zadbać. Każde włosy inaczej reagują na słońce, deszcz, gorące temperatury oraz zimno. Pielęgnacja włosów jest jednak bardzo ważna. Przy doborze odpowiednich szamponów, odżywek i innych regenerujących włosy produktów możemy znacznie zmniejszyć ich suchość, twardość oraz wypadanie. Korzystając z okazji, że dzisiaj farbuję swoje wcześniejsze ombre na jednolity kolor włosów przygotowałam dla Was post o tym, jakie produkty dbają o moje włosy :). Farba, którą dzisiaj farbuję włosy jest to karmelowy brąz. Nieco jaśniejszy od naturalnego brązu, ale też lekko złocisty. Na co dzień o moje włosy dbają 2 rodzaje szamponów Dove i Lecher. Szamponów używam na zmianę raz myje jednym raz drugim, ponieważ używając jednego włosy się do niego przyzwyczają i po dłuższym okresie stosowania nie będzie on nic dawał. Warto więc zainwestować w szampony różnych marek na zmianę. Zazwyczaj co drugie mycie nakładam odżywkę. Od dłuższego czasu jest nią preparat firmy Serical. Przepięknie pachnie, jest bardzo wydajny (1000ml - ok. 15-20zł) i przede wszystkim pozostawia włosy delikatne, lekkie, a co najważniejsze miękkie i pachnące :). Zawsze używałam serum na końcówki włosów po każdym umyciu na mokro lub na sucho. Przeważnie był to jedwab firmy Biosilk. Ostatnio w drogerii mój wzrok przyciągnęła szklana 30ml buteleczka firmy Joanna. Wszystkim polecam ją o wiele bardziej. Co mnie w niej zachwyciło? Przede wszystkim zapach, ale ku mojemu zaskoczeniu pomimo swojej ceny ( 30ml - ok.17zł) jest bardzo wydajna. Mam bardzo włosów, ale pół pompki serum wystarcza mi spokojnie na końcówki i na przeczesanie ręką całych włosów. Dodatkowo po każdym myciu rozczesuje włosy szczotką z naturalnego włosia. Nie wyrywa, nie ciągnie natomiast świetnie wyciąga ze skóry głowy martwe i wypadające włosy.
A Wy jak dbacie o swoje włosy? :)












Farba "Karmelowy brąz" nr.568 - Palette
Crema al Latte - Serical
Szampon arganowy - Lecher
Jedwab - Joanna
Szczotka - Khaja / każda drogeria


Pozdrawiam,
Ceejmil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz