poniedziałek, 26 sierpnia 2013

SALE !!

W ciągu ostatniego tygodnia troszkę poszalałam i udało zdobyć mi się kilka fajnych rzeczy w zabawnych cenach :D Zakupiłam skórzane niskie oficerki na zimę, eleganckie spodnie w kantkę, bluzeczkę oraz standardowe legginsy. Wczorajsze ceny butów w CENTRO mnie zaskoczyły. Nigdy czegoś takiego nie widziałam. 9.90zł za parę butów ! (Nie dotyczy nowej kolekcji). Tak więc upolowałam coś dla siebie :D




Niskie oficerki -CCC/ Lasocki





Legginsy, spodnie w kantkę, bluzka - Orsay






buty -Centro




 
buty-Centro





Prezent od PresKA za wygrany konkurs u CAMMY .
Beżowa kurteczka na jesień/wiosnę
Pozdrawiam,
Ceejmil

4 komentarze:

  1. urzekły mnie buty centro brązowe <3 cudowne!!!!! ile z anie dałas?
    Obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? 9.90 ? i jeszcze taki? Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i liczę na rewanż z Twojej strony:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z centro bardzo ładnie wyglądają;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń