sobota, 1 czerwca 2013

Children's Day

Jak widzicie zmieniłam nieco wygląd bloga. Postawiłam na motyw kwiatowy. Chcę, abyście czytając bloga czuli się energicznie i żywo! Zmiana bloga wywołana najprawdopodobniej potrzebą słoneczka i żywych kolorów na co dzień, czego od paru dni niestety nie ma... tylko deszcz. Mam nadzieję, że podoba Wam się obecny design bloga ! Dzisiejsza pogoda mnie dobija... Cały dzień spędziłam u mnie w łóżku z Kamilem, a jak się ruszyliśmy to tylko do drugiego łóżka u niego.... Nic się nie chce przez tą pogodę.... tylko spać i leniuchować... Dopiero co wróciłam i jestem strasznie zmęczona... taki smutny, ponury dzień męczy bardziej niż 40 minut ćwiczeń...Dzisiaj dzień dziecka !! Pewnie dostaliście jakieś smakołyki.... Ja sobie nie odmówiłam i zjadłam z tej okazji batonika ! Już prawie się poddałam i stwierdziłam, że odpuszczę dziś ćwiczenia z "powodu" Dnia Dziecka.... Jednak NIE ! Wesele mam na początku sierpnia, a wiec dokładnie 2 miesiące, aby zgubić kilka zbędnych kilogramów. Dzisiaj także ćwiczymy. BEZ zbędnych wymówek. Od jutra postaram się wrzucać Wam co jem w ciągu dnia. Jutro przechodzę radykalnie na jedzenie z pary i odstawiam słodkości no i oczywiście nadal nie jemy chleba i ziemniaków !






Ćwiczenia:
1)http://www.youtube.com/watch?v=GTl2Whp5lF4
2)http://www.youtube.com/watch?v=AYS4gBkJXG0
3) 20 przysiadów !








Pozdrawiam,
 Ceejmil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz