piątek, 21 czerwca 2013

Fifty Shades of Grey

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest UPALNIE, aż nie do wytrzymania !! Chwilkę się opalałam, jednak nie da się wysiedzieć długo dziś na takim słońcu. Mam nadzieje, że wczoraj ćwiczyłyście/liście razem z Mel B?? BO JA TAK !! I uwierzcie mi nie czuje nóg w ogóle. Zakwasy mnie przerastają, ale się nie poddajemy ! Wczoraj od rana byłam na mieście razem z Kamilem i oto co zakupiłam:




Prześliczna bluzeczka w stylu moro za 15zł z przeceny oraz


tonik matujący do twarzy firmy NIVEA do cery tłustej i mieszanej za okolo 9zł


Udało mi się wczoraj pozałatwiać wszystkie sprawy jakie miałam załatwić i spotkać sie z Guzikiem, a teraz czekam na Kamila i ide czytać Greya, a potem poćwiczę z Mel B i WY TEŻ ! :D


ĆWICZENIA


3majcie się :*
Ceejmil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz