wtorek, 14 maja 2013

And finally ...

Mam nadziję, że jesteście już po ćwiczeniach, albo jak ja przed nimi :D Dzisiejszy dzień jest trochę smutny przez tą pogodę. Zajęłam się tzw "Funcions Bank" czyli potrzebnymi zwrotami i słówkami na ustną maturę z języka angielskiego, którą mam w czwartek. Jutro ostatni dzień, kiedy douczę się najpotrzebniejszych kluczowych zwrotów i słówek, bo dzisiaj jak to zawsze było dużo innych "ważniejszych" rzeczy niż nauka :D, ale i tak trochę się nauczyłam i na jutro pozostanie mi mniej. Ciekawa jestem co Wy jedliście na obiad i kolację, bo ja zrobiłam sobie pyszniutkie dietetyczne racuszki owsiane firmy SANTE. Są mega pyszne i mega proste w zrobieniu. Wystarczy 300ml kefiru i 2 jabłka + proszek, który jest w opakowaniu. Ja dodatkowo dodałam odrobinę proszku do pieczenia, stąd też prześlicznie mi wyrosły.






A co do kolacji. Zabieram się właśnie za jedzenie 2 plasterków drobiowej szynki, 3-4 łyżeczek serka ziarnistego lekkiego oraz pasty jajecznej, którą umieszałam (żółtka z odrobiną sera białego, troszkę pokrojonego szczypiorku, i przyprawy według uznania) MNIAAAAM !

Pamiętajcie o ćwiczeniach ! 
całuski :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz