piątek, 17 maja 2013

Bibelotki i pierdołki

Dziś w Rzeszowie i na jego obrzeżach jest tak piękna pogoda, że aż chce się żyć ! Wczoraj jakoś nieplanowanie wpadłam do Jysk'a i kupiłam 2 cudowne koszyczki na różne bibelotki....Jednak po większym zastanowieniu umieściłam w nich część kosmetyków, które są mi najbliższe.



Ostatnio też zakupiłam kilka ciekawych rzeczy, które uzupełniły moją szafę na lato. A wszystko to zakupiłam ... w TESCO z marki F&F.






Sandałki są w rzeczywistości koloru neonowego różu. Świetnie wyglądają na opalonych stopach oczywiście do opalonych nóżek. Zdjęcie niestety nie odzwierciedliły ich prawdziwego koloru. Sukienka w stylu marynarskim idealna nie tylko na rano i miasto, ale także na wieczorny wypad ze znajomymi. Torebeczka chyba trochę w stylu hipis, cudowne letnie kolory. Te rzeczy na pewno przydadzą się na lato.
My tu gadu-gadu, a czas na ćwiczenia. Ja wykonam je wieczorem, bo za kilka godzin zabieram Sisi i jedziemy do Kamila. Jednak Wy mozecie zabrać sie już teraz za nie.

Ćwiczenia

1)http://www.youtube.com/watch?v=GHNmlszz7kg
2)http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
3)http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I
4) 5/30 dzień płaskiego brzucha.
-30 brzuszków
-30 damskich pompek
-12x unoszenie jednej nogi, potem drugiej
-15s deska

Wszystko:  3 serie

Już z brzuchem jest coraz trudniej. Starajcie się nie myśleć o tym co robicie, bo zaraz będziecie chcieli przestać, albo faktycznie przestaniecie. Myślcie o wszystkim tylko o nie o tym co robicie. To naprawdę pomaga! Możecie więcej niż Wam się wydaje. UWIERZCIE W SIEBIE. Dacie radę !



GOOD LUCK ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz