sobota, 18 maja 2013

Lazy day...

Powiem Wam, że sama jestem w szoku. Wstałam dziś po 7 rano ! Zjadłam śniadanko ( jogurt pitny brzostwiniowy, 2x wasa z serkiem białym ) i wzięłam się do roboty. Wreszcie uporzadkowałam część rzeczy w moim pokoju. Niestety nie zabrałam się za sprzątanie szafy, bo naprawdę mi się nie chce. Powyrzucałam bardzoo dużo niepotrzebnych książek i zeszytów oraz innych niepotrzebnych rzeczy. Nie wiem jak Wam, ale mi się nic dzisiaj nie chce. Teraz leniuchowanie z Kamilem, a wieczorem ćwiczenia.

Ćwiczenia na dziś !
Ponieważ dziś sobota, wiec z tej okazji ćwiczenia na całe ciało.

2)http://www.youtube.com/watch?v=AYS4gBkJXG0
3) 6/30 dzień płaskiego brzucha
-35 brzuszków
-32 pompki damskie
-14x podnoszenie jednej nogi, potem drugiej
-20s deska

Wszystko:  3 serie


PAMIĘTAJCIE! Róbcie tyle ile dacie rady. Nie chodzi o to żeby ćwiczyć wszystko nie mając siły. Ćwiczenia muszą być energiczne, po to aby spalić tkankę tłuszczową, a dopiero potem wyrobić poszczególne mięśnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz