wtorek, 14 maja 2013

Most important - DETERMINATION

Przyznajcie się, że wczorajszy dzień był tylko przedsmakiem dzisiejszego i chcecie znacznie więcej ? :D Nie wiem jak Wy, ale ja się dziś wyspałam pierwszy raz od dobrych kilku dni. Co prawda jestem w okresie maturalnym, jak pewnie grono z Was i w czwartek mam ustny egzamin z języka angielskiego, jednak zanim wezmę się do nauki podzielę się z Wami EXERCISE PLAN.  Moje śniadanko dzisiaj było lekkie, a mianowicie:
- 2 plastry sera białego (półtłustego)
- 3 plasterki szynki (takiej jak wczoraj-drobiowej)
- serek paprykowy do smarowania ( posmarowałam cienko nim każdy plasterek szynki i zawinęłam, aby nadać jakiś smak, co zachęci mnie do tak zdrowego jedzenia )
-kawa rozpuszczalna ( 2 pastylki słodzika)
Śniadanie jadłam kolo 10, bo dopiero o tej wstałam, jednak starajcie się jeść śniadania mniej więcej o stałej porze. (Jak i wszystkie potrawy każdego dnia) NIE JESTEM NA ŻADNEJ DIECIE. Staram się jeść zdrowo! oraz ćwiczyć regularnie. Oczywiście spowoduje to spadek wagi, poprawi się cera oraz sprężystość naszego ciała, ale pamiętajcie nic samo się nie zrobi! Pisząc o tym wszystkim tutaj i dzieląc się tym z Wami sama się mobilizuje. Nie raz, a kilka razy ćwiczyłam jakiś czas, jadłam lepiej i tak dalej.... jednak wszystko było na krótką metę. TERAZ będzie inaczej! Motywujemy się nawzajem. Bo wiadomo, że w grupie raźniej.
Postanowiłam, że co najmniej na 1 miesiąc wyrzucę ze swojego jadłospisu:
-chleb biały, jak i czarny
- ziemniaki
oraz zmniejszę ilość potraw smażonych do minimum. Da to na pewno niesamowity efekt po miesiącu stosowania się do tego co sobie postanowiłam. Niech każda z Was obejmie sobie jakiś mały cel i do niego dąży. Wczorajszy dzień jak Wam wspomniałam był przedsmakiem dzisiejszego. Jak tylko znajdziecie trochę wolnego czasu weźcie się za ćwiczenia.

2 dzień/30dni płaskiego brzuszka, bez boczków!:

1) 25 brzuszków
2) 25 damskich pompek
3) 5x podnoszenie jednej nogi i potem drugiej ( jak zrobić w poście wcześniejszym)
4) 10s deska

Wszystko: 2 serie

Miedzy jedną a drugą serią zróbcie 15-20 sekund przerwy na napicie sie wody i złapanie oddechu. Nie róbcie długich przerw, bo już po 1 serii Wasze ciało jest rozgrzane i szybciej spala ! A o to nam chodzi.

A teraz podam Wam linki do ćwiczeń, które będziemy wykonywać KAŻDEGO DNIA! Oprócz 30dni na płaski brzuch nie zapominamy o całym ciele. Będę się starała jakoś urozmaicać nasze ćwiczenia, ale nigdy nie zapominajcie o 30dniowym planie na płaski brzuch ! Brzuszki robimy na końcu. Dlaczego? A no dlatego, że dopiero po czasie nasz organizm zaczyna spalać, a my własnie chcemy najpierw spalić nadmiar tłuszczyku, a potem go rzeźbić w miarę możliwości. Róbcie ćwiczenia w takiej kolejności w jakiej wstawiam linki.

ZACZYNAMY
1) 
http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc
2) http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I
3) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2vqhhaYkDiI
4)  2 dzień płaskiego brzucha !








GOOD LUCK GIRLS !

1 komentarz: