czwartek, 16 maja 2013

So happy !

 Cały dzień praktycznie mnie nie było dziś, a jak byłam to zajęta. Maturka ustna z angielskiego na 25/30 pkt, jestem bardzo mile i pozytywnie zaskoczona, bo nie spodziewałam się takiego wyniku. Dzisiaj cały dzień biegania i w zasadzie nie nie "załatwienia". Nawet po polsku napisałam xd. Wczorajszy obiadzik robiłam wspólnie z moim partnerem i oto co wyszło :





sałatka z pomidorów, ogórków, oregano, pieprz, szczypta soli i bazylia, a do tego JOGURT nie śmietana
nóżka z kurczaka posypana tylko przyprawą do drobiu (wczesniej ugotowana) i położona do smażenia na patelni teflonowej bez oleju ! mozna dolewać odrobinę wody
kasza gryczana zamiast ziemniaków!








Ćwiczenia:

POWTARZAMY WCZORAJSZE ĆWICZENIA !
JEDNAK DZISIEJSZY DZIEŃ JEST WOLNYM DNIEM 4 OD PŁASKIEGO BRZUSZKA, A WIEC DZIŚ TYLKO ĆWICZENIA Z MEL B.


Jutro coś nowego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz