środa, 15 maja 2013

At the first glimpse...

Wczorajszy dzień, a w zasadzie ćwiczenia naprawdę dały mi w kość... :D Mam nadzieję, że Wam też ! Czuję się o nieeebo lepiej. Zasypiam szybko, bez większych problemów, wstaję wcześniej, ale za to mega wypoczęta. Te ćwiczenia na pewno wyjdą nam na dobre, nie inaczej ! Zmobilizuj się tak jak ja i dąż do objętego celu ! Wstawianie codziennie tylko postów dotyczących ćwiczeń i zdrowego jedzenia będzie nudne na dłuższą metę. Postanowiłam też po części pisać Wam to co robię danego dnia i wstawiać jakieś zdjęcia, które uda mi się zrobić. Dopiero się rozkręcam także teraz mam więcej czasu i mogę Wam wstawiać nawet 2 posty w ciągu dnia. Jednak jak wiecie zbliżają się wakacje, a w moim przypadku praca w ciągu nich, dlatego też będę tutaj zaglądała znacznie rzadziej  ale nie zapomnę o Was i w miarę moich możliwości będę wstawiać NEW POST!
Wczoraj Sisi (mój prawie 4 letni terrier) odwiedziła fryzjera, ale w sumie to fryzjer odwiedził ją..

Sisi po metamorfozie :D 




Jak wiecie problemem każdej kobiety, w zasadzie w każdym wieku jest cellulit, czyli popularna pomarańczowa skórka. Już chwilę temu zakupiłam pewne serum firmy EVELINE COSMETICS, jednak go nie używałam, bo jak same dobrze wiecie "nie miałam czasu". Teraz kiedy postanowiłam wziąć się za siebie zaczęłam co wieczór przed spaniem smarować miejsca, w których chce zminimalizować pomarańczową skórkę. Czytałam wiele recenzji na temat tego produktu i powiem Wam, że chyba nie przeczytałam ani jednej negatywnej ! Podczas smarowania czuć miły i przyjemny dla ciała chłód, krem ładnie pachnie i łatwo się rozprowadza oraz wchłania. Cena to około 20 zł/ 250ml, wiec jest to przystępna cena.



A teraz kawa i powtórka na jutrzejszą ustną maturkę...



ĆWICZENIA 3 DZIEŃ

3) http://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0
4) 3 dzień płaskiego brzucha !
   - 25 brzuszków
   - 25 damskich pompek
   -5x podnoszenie jednej nogi i potem drugiej
   - 10s deska
Wszystko (tylko etap płaskiego brzucha):  3 serie



A już niedługo też będziemy tak wyglądać ! 




REMEMBER:



całuski :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz